maandag 28 september 2020

Polswarmer met duimspie



 Deze polswarmer heb ik bedacht omdat ik het laatste restje Ecopuno garen wat ik gebruikt had bij de Rosa P -muts wilde benutten. ( zie vorige post). Heel makkelijk te breien met dubbele draad en snel klaar. Een ideaal presentje voor kerst!

Ik had nog 30 gram garen over, maar omdat 1 polswarmer ongeveer 18 gram weegt had ik net te weinig om ook de rechter-polswarmer te kunnen breien. Het komt er dus op neer dat je met 1 bol Ecopuno van 50 gram 1 paar van deze polswarmers kunt breien. Het leukste (en makkelijkste) is om dan 2 bollen te kopen in verschillende kleuren zodat je dat gemeleerde effect krijgt. Daarvan maak je dan 2 paar gave polswarmers !

Wil jij ze ook breien? je vindt het patroon hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten