dinsdag 15 oktober 2019

De Moncho


Voortbordurend op de inmiddels zeer bekende en succesvolle Tunisch gehaakte Kol van De Wolkoker heb ik deze mouwponcho ontworpen , kortweg DE MONCHO.

Net als bij de kol heb ik gewerkt met een dun verloopgaren, De Adina Batik van Rellana en een dikker garen wat aan de binnenzijde komt, de Durable Cosy. Wat een gaaf effect!!! Er zijn zoveel mooie kleurcombinaties te maken dat het gewoon moeilijk is om te kiezen. Het haken zelf is niet moeilijk, en bovendien heb ik een video gemaakt waarin ik de techniek laat zien van in het rond haken met de dubbelzijdige Tunische haaknaald.
Ik neem de Moncho mee naar het Creaweekend in Hardenberg komend weekend en naar Kreadoe Utrecht en de Handwerkbeurs in Gent. Ik ben zo benieuwd hoe de reacties zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten