dinsdag 10 juli 2018

van alles wat

Zoals bij zoveel handwerk bloggers ligt het niet aan de creatieve productie, maar aan het vastleggen ervan... dus het heeft weer even geduurd. Ik heb ook niet veel aan eigen ontwerpen gewerkt want soms is het gewoon fijn om een patroon  te volgen. Ook ben ik verslingerd geraakt aan Smyrma knopen nadat ik in een kringloopwinkel een gedeeltelijk afgemaakt kleed op de kop heb getikt. Er zat niet genoeg materiaal bij om het kleed af te maken dus ik heb een beetje moeten inproviseren.

Het kleed is nu bijna af,
ik moet alleen nog een randafwerking naaien. Ik vind hem zelf heel gaaf geworden!

Hieronder een greep uit dingen die ik zoal gemaakt heb de afgelopen tijd; van macramé en stokjesweven tot gewoon haken.
De Secret Pathsjaal van Mijochrochet

dierenkruk van Anja Toonen



Eenhoorn van Kristel Droog



 Levensboom macramé





weefprojectje met chinese eetstokjes voor een workshop

en zelf jam gemaakt met bijbehorende aankleding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten